Sunday, June 27, 2010

Ade plak yang tergores..

Aku dah ingatkan..aku ni mulut laser...

And lagi satu..aku benci gile orng yang tk kaji rencana orang...

Aku ade tulis ke Anak orang pernoreh getah semua dapat 5e??? ADE KE??

aku kate..kalau anak penoreh getah yang dapat 5E..

yang memang kaki dadah punye!!! tak paham ke??

Aku tak kate semua anak penoreh ni bodo...ko kaji balek la!!

And by the way...motif post haritu adelah nk tnjuk bahawa SAINTIS tu tkde UPSR,SPM,PMR...

EEEE BENGAP2....

ade ke aku kate aku kaye???

And kalau korang nak maen cakap mak bapak ni..aku memang tk gemar!

Bukan nye tkde anak penoreh yang berjaye!ramai yang gi University tu....

Tapi ade gak yang terpesong ke jalan dadah...

So laen kali bace gune mata bukan KAKI!!

Memang benak la pale otak..pikir2 dulu sebelum cakap!

chalobetey

No comments:

Post a Comment