Friday, June 18, 2010

Keaaatiak

Ketiak...
Pelipatan lengan...
Bau agak kelapa..
Tengik...

Mase tu ade budak tegor aku
"bang ketiak abang busuk la..abang shampoo tak"..
Ringan tangan aku mau menamporan pipi die...
"Dik,satu hari nanti bile adek dah sekolah menengah adek akan dapat aromaterapi yang sama"
Muke budak tu cam insaf..aku pikir..Okey takpe die masih budak tk tahu ape2..

"Takkan la bang,kite tanak ketiak busuk cam abang..abang tak pakai klorox ke?"

Okey takpe..die tk gune otak..." Adek,Klorox tu nak sental lantai..kalau letak kat ketiak,licin la ketiak.."

"Tapi bang,kalau letak kat ketiak boleh licin..kenapa orang nak kulit licin tanak pakai klorox?"

"Bukan la dek,klorox tu die cam asid..die hakis semua kotoran di lantai..kan kalau kite terpijak klorox kaki kite rase cam melecur.."

Aku pikir jawapan aku cukup pandai,...budak ni btol2 dah insaf...

"Kalau camtu bang..letak je la klorox kat ketiak abang supaya abang dah takde ketiak.."

Okey ini dah langgar batas..Hati aku dah Zippo dah...Otak budak ni pandai jugek..

By the jalan, try lah Wiki pasal Smelly no more..deodorant paling baek abad kini..aku pakai..pergh

Sekarang budak tu dah tak cakap ape2..mungkin aku dah btuka mnjadi si harum..hehehe..

Hypothesis: Smelly no more berkesan ke?

Experiment: I try for 1 day..

Conclusion: Berkesan siot!!

No comments:

Post a Comment