Monday, June 21, 2010

Pengkianatan SeFruit Kantin (sebuah kantin)

Kantin skang dah tukar orang..bukan mak Hisyam lagi..

Kali ni AJK panalex...

Erm..mase hari pertame die start operate kantin...die letak plastik alas meja atas mee semua..

COME ON LA

ALAS MEJA ATAS MAKANAN??

aku memang cerewat bab makanan..

dulu teh o ais masuk semut pun aku marah orang tu suruh buat baru..aku kate BUAT BARU..pastu aku jatuhkan tisu kecik yang disiat lam cawan tu..die pun masuk dapur..bagi balek cawan..aku cari2 tisu yang aku jtuhkan tdi..

ADA...

so die nak menipu kite ye??

Dengan kejamnye aku tinggal duit singgit seteng di atas meja dan berlalu pergi..

aku rase die tahu aku tipu...esok nye die belanje aku ice blended..pergh gile kelas..nk beli RM5..so kire aku untung ler...


BTW tolong doakan aku berjaye dalam pertandingan Sketsa Jalur Lebar 1MALAYSIA...

and maybe esok ade orang nak bagi aku rm500 ke..lumayan..
tHats all..



...dean...

No comments:

Post a Comment