Monday, June 28, 2010

Kes pemterbatalan solatku disurau tadi

Tadi kan aku solat jemaah kt seschool...

Mase tngah solat...dengor qomas tnye bnde au kat ustazah Azizah

Let Me Maklumkan..

Aku ni tk bole kalu orng bertanye..mesti aku nk jawab..tk kesah la walaupun aku mase tu tngah bawak helikopter skalipun...

Aku dngar sayup2 dorang tanye kalu lapor sngat die gi makan...dok tahu maksudnye sebab dengar tk bape jelas...aku pun pikir..kalu lapor sangat dokpe la....

so aku pun mase tngah smayang aku jawab...TAKPE TU...DARURAT...


aku solat la balek..mase tu baru first rakaat...

tapi yang pelik kwan aku yang laen semua ketawa terbahak dan tak dapat meneruskan ibadah mereka..

aku tak rase bende tu klakor...

NasihaT: jangan sesekali tanye orang ketike aku sedang beribadat..

No comments:

Post a Comment