Friday, June 18, 2010

Mengenal Sedare aku..




Aku punye saudare..kiut2 semua...
Tngok la sedare sape..
Ala..beratnye jari nak menulis..bagai berkilo kilo coki coki yang melekat di jari jemari ku yang halus mulus...

Aku paling sayang sedare aku yang atas uh..yang top skali..atas skali..yang tembam tembam tu..
selalu main Altromen dengan die...
Fave die tu..semuanya dalam hidup die altromen
Tv citer altromen,bantal altromen,spender altromen,senang story semua lah..
Dia ganas woo..kalau ade gangster kampung aku panggil die..kalau ade awek kampung pun panggil dia...

AFASALFAH?


Sebab kalu panggil die mase ado gangster kampung die akan kate " Weyh! ape nih..nak tumbok ke! altomen! betuka!!" so mase die bermatjenin aku pun berstartenjin...

Ape lagi nk mencoret?

coret la sendiri..

Oh ye..

Kalu ade awek kampung..aku panggil die..pastu cakap die adek aku..nnti dorang akan kate..adek awak ni kiut la..cam abang die..

result??

Hidung kembang 14 inci persegi..

No comments:

Post a Comment